Social Media Beheer

Scoren door social mediabeheer

Social media is essentieel voor jouw merk. Zet je het kwalitatief in? Dan vergroot je je naamsbekendheid, zorg je voor een hogere score in Google, laagdrempelige interactie met je doelgroep en beïnvloeding van het koopgedrag. Met 10,1 miljoen Nederlanders op Facebook, 4,9 op Instagram en 4,6 op LinkedIn is social media nu populairder dan ooit. En met deze gebruikersaantallen weet je één ding zeker: ook jouw doelgroep is aanwezig. Daarom is social media een onmisbaar onderdeel geworden binnen elke contentstrategie. Het belangrijkste aan het optimaal inzetten van social media? IJzersterke content! En laten wij daar nou net expert in zijn. Benieuwd hoe we daarvoor zorgen? Dat lees je hieronder.

Ik wil meer weten

Bespaar kostbare tijd

Jij bent goed in jouw vak, wij zijn goed in ons vak. Besteed jouw kostbare tijd aan zaken waar jij goed in bent, dan zorgen wij voor een kwalitatieve social media inzet.

Experts nemen het over

Wij hebben veel ervaring en weten wat wel werkt en wat niet werkt op social media. Van de juiste profielfoto tot advertentietargeting, Klant in Zicht heeft alle kennis in huis.

Gerichte content met resultaat

‘Zomaar’ iets op sociale media slingeren, leidt zelden tot het gewenste effect. Wij zorgen voor de juiste boodschap aan het juiste publiek! Zo heb jij je klant in zicht.

Hoge kwaliteit content

Val op met professionele fotografie, kwaliteitsvideo's en teksten die converteren. Onderscheid je van je concurrenten met een structurele kwalitatieve social media inzet.

Klanten worden fans

Door persoonlijke content en de kracht van storytelling gaan jouw klanten reageren, liken en delen op de door ons gecreëerde content. Zo worden ze ambassadeurs van jouw bedrijf.

De juiste tone-of-voice

We kijken uitgebreid naar de kernactiviteiten, doelgroep en bedrijfspersoonlijkheid. Zo brengen we de bedrijfsidentiteit in kaart en communiceren we met de juiste tone-of-voice.