Ondersteuning

Blijf aan het roer met ondersteuning

Veel bedrijven beheren vol enthousiasme hun eigen social media kanalen, maar missen de strategische, technische of creatieve kennis om er echt een succes van te maken. Een goede inzet van social media wordt steeds belangrijker. Om je concurrentie voor te blijven is het van belang dat medewerkers over de juiste kennis beschikken of de juiste ondersteuning krijgen. Daarom bieden wij een ondersteuningspakket waarbij er advies wordt gegeven over de uitvoering van social media. Klant in Zicht is gevestigd in Leeuwarden, maar uiteraard kunnen wij je ook buiten Friesland helpen. Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden

Ik wil meer weten

Een adviesrapport op maat

De start van ieder traject. Met een huidige kennis check, situatieanalyse en boordevol tips & tricks die je nodig hebt om succesvol te zijn op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Creatieve ondersteuning

Vind je het lastig om geschikte content te bedenken? Wij bieden je inspiratie door maandelijks vaste rubrieken en relevante inhaakmomenten aan te leveren.

Inzicht in je resultaten

Iedere maand ontvang je een uitgebreid overzicht van je resultaten. Zo zie jij of je de juiste doelgroep bereikt en krijg je inzicht in wat wel en wat niet werkt op social media.

Wij bewaken je identiteit

Sluit de gepubliceerde content wel aan op jouw bedrijfsidentiteit? Met concrete tips en verbeterpunten checken we maandelijks de consistentie van je merk!

Social Media Support

"Sh*t... hoe moest dit ook alweer?" Is niet erg, wij helpen je graag! Een belletje met een van onze social media experts en je kan weer verder.

Concrete verbeterpunten

Het beste leer je door te doen, maar ondertussen wil je natuurlijk ook weten of je op de goede weg zit. Maandelijks geven wij daarom feedback op jouw content!

Facebook

Intakegesprek

In kaart brengen kernactiviteiten, doelgroep, USP’s, kernwaarden, bedrijfspersoonlijkheid

Facebook kennischeck

Technische scan Facebook-pagina

Uitgebreid handboek m.b.t. Facebook Implementatie

Contentadvies

Gepersonaliseerd adviesrapport

Support

Telefonisch maandelijks voortgangsgesprek

Maandelijks content-feedback

Maandelijks concrete content-tips

Maandelijks uitgebreide rapportage

Halfjaarlijkse update adviesrapport

187,50 per maand Neem contact op

Instagram

Intakegesprek

In kaart brengen kernactiviteiten, doelgroep, USP’s, kernwaarden, bedrijfspersoonlijkheid

Instagram kennischeck

Technische scan Instagram-pagina

Uitgebreid handboek m.b.t. Instagram Implementatie

Contentadvies

Gepersonaliseerd adviesrapport

Support

Telefonisch maandelijks voortgangsgesprek

Maandelijks content-feedback

Maandelijks concrete content-tips

Maandelijks uitgebreide rapportage

Halfjaarlijkse update adviesrapport

150,- per maand Neem contact op

Linkedin

Intakegesprek

In kaart brengen kernactiviteiten, doelgroep, USP’s, kernwaarden, bedrijfspersoonlijkheid

LinkedIn kennischeck

Technische scan LinkedIn-pagina

Uitgebreid handboek m.b.t. LinkedIn Implementatie

Contentadvies

Gepersonaliseerd adviesrapport

Support

Telefonisch maandelijks voortgangsgesprek

Maandelijks content-feedback

Maandelijks concrete content-tips

Maandelijks uitgebreide rapportage

Halfjaarlijkse update adviesrapport

175,- per maand Neem contact op