In het kader van ‘work hard, play hard’, genieten wij in Leeuwarden het liefst op het grootste terras van de stad. Bij Fellini City Lounge.
Bij Fellini staat alles in het teken van het in de watten leggen van de gast. Iets dat wij herkennen, want bij zowel Fellini als Klant in Zicht willen we altijd excelleren, en daarbij de ander zo veel mogelijk ontzorgen. Een goede basis om samen eens dieper in het merk Fellini te duiken!
Al snel kwamen we samen tot de conclusie dat het merk Fellini wel een opfrisser kon gebruiken. We gooiden het bestaande ‘sierlijke’ logo niet helemaal weg, maar kozen wel voor een meer verfijnde, strakkere uitstraling die past bij het restaurant. Aangevuld met kleuren en een typografie, passend bij de industriële en natuurlijke ambiance van de zaak. Dit alles hebben we vastgelegd in een stijlvol Brandbook, met zorg gedrukt en ingebonden door Chemistry Printshop.
Met het nieuwe merkbeeld op papier konden we aan de slag met de implementatie ervan. We bouwden een nieuwe website en gaven de social media kanalen een frisse boost.
Maar ook offline lieten we onze creativiteit gelden. We adviseerden over het interieur en verzorgden de signing, nieuwe menukaarten en prachtig vormgegeven giftcards. Een bijzondere toevoeging zijn de unieke menukaarthouders, in samenwerking met Stadshout Leeuwarden. Bij Fellini op tafel krijgen gekapte bomen uit de gemeente Leeuwarden een tweede leven.
Een kwaliteitszaak als Fellini vernieuwt regelmatig zijn menu. Daarom hebben we elke keer weer met plezier de meest verrukkelijke gerechten en sfeervolle beelden vastgelegd. En alsof dat nog niet genoeg was, hebben we zelfs een bioscoopreclame gemaakt: Klant in Zicht op het grote scherm. Dat is pas genieten!
Strateeg / Copywriter
Projectmanager / Social media manager
Fotograaf
Fotograaf
Vormgever
Webdeveloper
Projectregisseur
Fotograaf
Videograaf
Foto- en videograaf
Vormgever